Activitats - Formació - Internacionalització

Finalitza la nova edició del Projecte Nahual

Han estat 3 mesos intensos: en feina, en activitats, en coneixences, en noves, en aprenentatge,… 3 mesos que han servit perquè enriquissin de vivències i experiències en els tallers que han portat a terme amb diferents persones d’arreu de Catalunya. El divendres dia 2 de desembre es van trobar per fer l’acte de cloenda del projecte d’aquest any, i les persones participants van posar en comú tota la feina que han dut a terme des del dia que van arribar a Catalunya. Aquell dia va servir per intercanviar experiències i vivències amb responsables del projecte i van fer una petita entrevista de comiat per explicar que Nahual és un projecte que aporta i enriqueix els dos territoris col·laboradors , Catalunya i Guatemala, i ho fa tant a nivell professional , com a nivell personal i emocional.

Aquest any, l’Hugo, la Luisa,la Eulalia i Marilyn, els facilitadors Nahual, han volgut deixar-nos el seu testimoni en primera persona, amb la seva pròpia veu, és per això que estem preparant un petit vídeo on compartiran amb tots nosaltres què ha representat i què és/ha estat Nahual, i la seva estada a Catalunya, per ells.

Aquest projecte no hauria estat possible sense la col·laboració de Fundació Utopia-BsF, Plataforma Educativa i especialment a les entitats que han col·laborat: centres cívics, administracions, tècnics, tècnics, assistents, professionals i facilitadors.

Moltíssimes gràcies!