Activitats - General - Internacionalització - Novetats - Participació - Tercer Sector - Voluntariat

‘Girona, ciutat solidària i cooperant’

Aquest proper dimarts, dia 15 de novembre a les 20.30 hores al Cinema Truffaut es celebrarà l’estrena del documental Girona ciutat solidària i cooperant: un documental que mostra la tasca de més de tres dècades en cooperació al desenvolupament i solidaritat, duta a terme per entitats i ong’s gironines, com Fundació Utopia-BsF i Plataforma Educativa, així com del propi Ajuntament de Girona. El documental s’emmarca dins d’una campanya més àmplia d’accions que volen explicar les raons per les quals es fa cooperació des dels municipis i posar en valor la cooperació al desenvolupament.

Aquesta campanya compta amb la col·laboració de la Coordinadora d’ONG Solidàries i entre d’altres activitats es faran anuncis en premsa, la projecció d’un spot publicitari en diferents equipaments i mitjans o l’exposició Les raons de la cooperació, totes elles amb el mateix objectiu de posar en valor la cooperació al desenvolupament.

Esperem que us agradi! A nosaltres ens encanta!