Productes

Junts, aportem el nostre gra d’arròs per esdevenir un territori socialment responsable.

La marca social Simul, pionera a les Terres de l’Ebre, és una iniciativa liderada per l’empresa d’inserció Amunt.Ebre i per la Fundació Astres. A més, compta amb la col·laboració de La Barraca d’en Salvador i altres entitats del territori. El seu principal objectiu és la inserció sociolaboral de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social.

Simul centra les seves activitats en la producció ecològica d’arròs i conserves. El projecte neix de la necessitat de trobar una resposta al repte de l’atur a les Terres de l’Ebre, i de la voluntat d’innovar per aconseguir desenvolupar un territori socialment responsable, respectuòs amb el medi ambient i que posi en valor mà d’obra qualificada.

Les melmelades Can Moragues són un producte d’alta qualitat elaborades artesanalment amb fruita fresca ecològica de varietats locals collida al seu punt de maduració i amb receptes úniques de l’Imma Lladó, productora amb més de 15 anys d’experiència en el sector.

Can Moragues és una empresa sòcioambiental que produeix conserves ecològiques de varietats locals amb productors compromesos amb la conservació del territori i ho fa amb el treball de persones en risc d’exclusió social i del territori, permetent que les melmelades contribueixin de forma activa a la conservació de la biodiversitat i a la integració social de persones de col·lectius desafavorits.

Bicicletas Sin Fronteras

No products found which match your selection.

1977 bicis, 1977 somriures.

Bicicletas sin Fronteras dedica su actividad a entregar bicicletas a personas sin recursos para que se puedan desplazar a la escuela o a su lugar de trabajo. Las bicicletas que se entregan se montan en su taller de inserción laboral, donde se generan puestos de trabajo para personas en riesgo de exclusión social.

Desde que Bicicletas Sin Fronteras inició su actividad, a finales de 2012 hemos entregado 1.977 bicicletas en países como España, Índia o Senegal, que han mejorado el acceso a la educación y al trabajo de estas personas y sus vidas, además de generar puestos de trabajo directos en nuestros talleres de inserción.