Plataforma Educativa
Treballa amb nosaltres
desenvolupament - Fundación Utopía - Innovació Social - Novetats

15 anys de Fundación Utopía

(Cat) La Fundación Utopía celebra, aquest 2022, quinze anys de trajectòria. Una de les primeres accions per celebrar aquest aniversari serà una jornada online Catalunya – Guatemala, que se celebrarà el dissabte 18 de juny, a les 10h de Guatemala (18h de Catalunya) i que comptarà amb la participació de persones i personalitats que han format part d’aquesta aventura.

Aquesta jornada és una oportunitat de retrobar-nos, d’enfortir els vincles i de conèixer les bones pràctiques de les persones facilitadores d’EFCI – Escola de Facilitadors de la Creativitat i la Innovació, que va ser una part important per la multiplicació de la metodologia i de la qual actualment fem ús en totes les nostres iniciatives i projectes que desenvolupem en pro dels drets humans i del desenvolupament humà sostenible a través de la creativitat, la cultura i la innovació com a eines de transformació amb els col·lectius amb qui treballem.

Projectes com Mujeres Emprendedoras Nahualá i Sembrant Esperança – Prevenció de la Malnutrició Infantil, encapçalen els projectes de Cooperació Internacional que es realitzen a Guatemala, i durant aquesta jornada en coneixerem la situació actual, així com els reptes que els col·lectius de dones i infants, han de superar en aquest procés d’enfortiment.

Amb aquesta acció, volem agrair l’aportació de totes i cadascuna de les persones que han format part d’aquesta gran família i que durant aquests 15 anys han col·laborat en l’observació, creació, investigació i realització de les accions enfocades a l’ús de la creativitat i la innovació com a motors de transformació i canvi social.

 

(Cast) La Fundación Utopía celebra, este 2022, quince años de trayectoria. Una de las primeras acciones para celebrar este aniversario será una jornada online Cataluña-Guatemala, que se celebrará el sábado 18 de junio, a las 10h de Guatemala (18h en Catalunya) y que contará con la participación de personas y personalidades que han formado parte de esta aventura.

Esta jornada es una oportunidad de reencontrarnos, de fortalecer los vinculos y de conocer las buenas prácticas de las personas facilitadoras de EFCI – Escuela de Facilitadores de la Creatividad y la Innovación, que ha sido una parte importante para la multiplicación de la metodología y de la que actualmente hacemos uso en todas nuestras iniciativas y proyectos que desarrollamos en pro de los derechos humanos y del desarrollo humano sostenible a través de la creatividad, la cultura y la innovación como herramientas de transformación con los colectivos y las personas con quien trabajamos.

Proyectos como Mujeres Emprendedoras Nahualá y Sembrando Esperanza – Prevenció de la Malnutrición Infantil, representan los proyectos de Cooperación Internacional que se realizan en Guatemala, y durante esta jornada conoceremos su situación actual, así como los retos que los colectivos de mujeres e infancia, tienen que superar durante este procesos de fortalecimiento.

Con esta celebración, queremos agradecer la aportación de todas y cada una de las personas que forman, y han formado parte, de esta gran familia y que durante estos 15 años, han colaborado en la observación, creación, investigación i realización de las acciones enfocadas al uso de la creatividad y la innovación como motores de transformación y cambio social.