Activitats - General

22 d’abril: Acte Entrega de Premis d’Acció Social ’16

Ens plau anunciar-vos que el proper 22 d’abril, vigília de sant Jordi, a les 12:00h celebrarem l’acte d’entrega de la 4a edició dels Premis d’Acció Social Mercè Bañeras i Maria Figueras que organitza Fundació Plataforma Educativa al CaixaForum de Girona (C/ Ciutadans, 19 de Girona).

Aquesta 4a edició, ha tornat a ser un èxit de convocatòria en les 3 categories: Innovació Social, Emprenedoria Social i Corresponsabilitat Ciutadana, tant pel nombre de candidatures presentades com per la qualitat d’aquestes. La resolució del jurat no ha estat una tasca gens fàcil, ja que el nivell dels candidats cada vegada és més elevat. Però aquest divendres 22, a partir de les 12h, s’acaba l’espera i, es faran públics els guanyadors de cada categoria i se’ls entregaran els premis corresponents.

L’acte comptarà, a més dels candidats als premis i de la Maria i la Mercè, amb la presència de la Hble. Sra. Dolors Bassa, consellera de Treball, Afers Socials i Família i de l’Il·lma. Sra. Marta Madrenas, Alcaldessa de Girona.

A més, gaudirem de la presentació del llibre “Sota una estrella. Històries que veureu brillar”, un llibre amb històries de vida de persones ateses a diferents serveis del grup Plataforma Educativa i l’actuació de la cantant Paula Grande. Des d’aquí reiterar la felicitació a tots els candidats per la bona feina i us convidem a tots i totes a acompanyar-nos en aquest dia.