General

Inscripcions obertes de la segona edició del projecte Incuba Dones Barcelona

Fundació Utopia-BsF, obre el termini d’inscripcions de la segona edició del projecte Incuba Dones Barcelona, ques’inaugurarà el pròxim 15 de març de 2018 a la seu de la Fundació Gentis, situada al carrer Vilardell, nº29, entresòl 2a, Barcelona.

Incuba Dones Barcelona, és un projecte d’intervenció social per la millora de l’ocupabilitat, la convivència ciutadana i la cohesió social que contribueix a la igualtat d’oportunitats i al foment de la interculturalitat des d’un enfocament basat en els drets humans i amb perspectiva de gènere i té com a objectiu principal formar, apoderar i donar suport a grups de dones perquè liderin els seus projectes d’emprenedoria personal i professional.
Així, es pretén formar-les en el camí de la iniciativa professional, la seguretat personal i l’acció comunitària, oferint-les el suport, l’assistència i l’acompanyament necessaris per plantejar, definir i implementar els seus propis projectes.

Per fer les inscripcions és necessari telefonar al 931 44 04 20 o realitzar la inscripció online (clica aquest enllaç) i ens posarem en contacte amb vosaltres.