Formació - Fundació Astres - Fundació Gentis - Fundació Infància i Família - Fundació Resilis - Ofertes laborals - Tercer Sector

37 joves de Garantia Juvenil s’incorporen a Plataforma Educativa

Aquest mes de novembre les entitats i serveis del grup Plataforma Educativa han donat la benvinguda a 37 noves incorporacions que durant els propers 6 mesos formaran part dels equips de les nostres entitats. Aquesta injecció de personal ha estat possible gràcies al nou programa anomenat Garantia Juvenil impulsat per la Unió Europea, el qual destina subvencions a entitats sense ànim de lucre i a organitzacions públiques.

El passat 15 de novembre es va fer un acte de benvinguda als nouvinguts i nouvingudes a les oficines centrals de Garrotxa, i des del dia 16 els i les joves ja ocupen el seu nou lloc de feina i estem segurs que aportaran energia i solucions al nostre dia a dia.
La posada en marxa s’ha dut a terme mitjançant el Servei d’Ocupació de Catalunya, el qual ha atorgat al consistori una subvenció per a la realització de contractes de treball en pràctiques. Aquesta acció s’ha dut a terme dins el marc d’una subvenció destinada a incentivar la contractació en pràctiques de persones joves beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

Així doncs, gràcies a aquesta ajuda s’ha donat una oportunitat a joves sense experiència a entrar al món laboral. Per molts d’ells aquesta iniciativa comporta la primera inserció a l’àmbit empresarial relacionat amb els seus estudis.

Benvinguts/des!