Novetats - Plataforma Educativa

23 d’abril a les 12h: Acte d’entrega dels premis d’acció social en directe

L’acte d’entrega de premis d’enguany es realitzarà de forma telemàtica i seguirà reconeixent la innovació social, la responsabilitat social i la coresponsabilitat ciutadana.

Malgrat la situació ocasionada per la COVID-19, els Premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras han seguit rebent candidatures, de manera que Plataforma Educativa ha decidit tirar-los endavant i seguir reconeixement projectes i iniciatives socials relacionades amb la innovació, la responsabilitat i la coresponsabilitat ciutadana.

L’acte d’entrega de premis tindrà lloc aquest dijous 23 d’abril a les 12h a través d’un acte en directe que es retransmetrà a través del canal de youtube de l’entitat a l’enllaç: https://youtu.be/zQ9L2a6uUSk
Es premiarà amb 3000 euros la categoria d’innovació social i es guardonarà una organització per la seva responsabilitat social i la trajectòria d’una persona en l’àmbit social a proposta oberta a la ciutadania. Enguany la persona reconeguda en aquesta categoria ha estat l’exconsellera de Treball, Afers Socials i Famílies, la Hble. Dolors Bassa, per la seva tasca al capdavant de la renda garantida així com el seu activisme social.
El mateix 23 d’abril se sabran quins han estat els projectes guanyadors en la categoria d’Innovació Social, que reconeix projectes innovadors de l’àmbit social i el reconeixement de Responsabilitat social, pensat per empreses i/o organitzacions que han destacat pel seu compromís i per la seva acció de transformació social amb l’objectiu de millorar la vida de la ciutadania i el desenvolupament sostenible.

L’acte comptarà també amb la presentació de la nova la publicació de Plataforma Educativa, en aquesta ocasió du per títol “Mentoria Social: una eina per treballar la cohesió i la transformació social” de la mà del Dr.Daniel Fierro.
L’acte clourà amb l’actuació d’Eduard Canimas, qui interpretarà dues de les cançons que formen part del documental del 25è aniversari de Plataforma Educativa.

Us hi esperem!