Cooperació al Desenvolupament - Novetats

Tallers de capacitació per a mares i pares en matèria de salut, nutrició, higiene i lactància materna

Les companyes de Fundació Plataforma Educativa ens fan arribar aquest contingut per compartir una trobada molt especial. Va ser l’últim taller del projecte nfància en risc: Prevenció de la malnutrició infantil a Totonicapán.

El passat dilluns 3 desembre el projecte Infància en risc: Prevenció de la malnutrició infantil a Totonicapán de la Fundació Plataforma Educativa, va executar l’últim taller de l’edició d’enguany al municipi de Totonicapán.

Així mateix, es varen dur a terme tallers de capacitació per a mares i pares de família en matèria de salut i nutrició, higiene i lactància materna als municipis de San Bartolo Aguas Calientes, Santa Maria Chiquimula, Santa Lucia La Reforma i Momostenango, a més de desenvolupar tallers al mateix Hospital Departamental a mares i pares que tenien els seus fills/es ingressats a l’Àrea Critica per raons de desnutrició severa.

En total s’han atès a 453 famílies, de les quals 170 han sigut ateses a l’Hospital José Felipe Flores, i 283 als municipis abans mencionats.

Des de Fundació Plataforma Educativa volem agrair a la nostra contrapart ADJIKA i als professionals del projecte el seu temps i dedicació, així com als diferents centres de salut municipals que hi ha col·laborat d’aquesta iniciativa que ha estat possible gràcies al suport de l’Ajuntament de Girona.

En total s’han atès a 453 famílies, de les quals 170 han sigut ateses a l’Hospital José Felipe Flores, i 283 als municipis.