Novetats

Anoteu la data: 15 de desembre, concert solidari a la Mirona de Salt

En commemoració de 70 aniversari de la Declaració Universal dels DD.HH, aprovada el 10 de desembre de 1948 a París, la Coordinadora d’Ong’s Solidàries de les comarques gironines i l’Alt Maresme en col·laboració amb algunes entitats adscrites a la coordinadora, organitzen un concert solidari.

Aquest concert se celebrarà el 15 de desembre a la Sala La Mirona de Salt i comptarem amb la participació de dos grups: Germà Negre i Orquestra Maribel. A banda dels concerts, podrem gaudir d’un vídeo recull on es presentarà la tasca que fan les entitats que hi participen en matèria de promoció i defensa de DD.HH, i d’un sorteig solidari (es vendrà rifa a preu simbòlic) on se sortejaran tallers, àpats en diversos restaurants, material de papereria, etc.

Podeu trobar les entrades anticipades a la web de la Mirona: www.lamirona.cat a 10€, i a la mateixa taquilla a 12€. Us recordem que l’obertura de portes será a les 21.

Des de Fundació Utopia-BSF i Fundació Plataforma Educativa us animem a anar-hi i col·laborar amb aquest concert solidari que busca reivindicar la importància del compliment dels DD.HH i la lluita contra les desigualtats i la injustícia social.