General - Novetats

Vespre de cinema i calidesa en la projecció del documental Calidoscopi d’Afectes

Ahir al vespre, dimecres 28 de gener, els cinemes Òscar de Girona acollien la segona sessió del documental produït per Tururut Art Infogràfic i dirigit pel Gerard Bagué Calidoscopi d’Afectes. Prop de 160 persones, entre amics, persones usuàries i representants d’entitats van assistir en aquesta ocasió a Girona. Jordi Pascual, director general de la xarxa d’entitats, Eduard Canimas, músic, i Gerard Bagué, director del documental van presentar la projecció. “Aquest no és només un documental per celebrar els nostres 25 anys, és una ocasió per celebrar la resiliència de totes les persones per qui treballem” va dir en Jordi Pascual, en el moment de la presentació.  La nota divertida la va posar el músic, qui va confessar haver recordat de sobte haver treballat de jove per la Fundació Astres.  Finalment, també es va agraïr la participació de totes les persones, professionals i serveis que havien fet possible aquesta producció, enregistrada al llarg del 2019 i que s’estrenava el passat 28 de desembre, coincidint amb el 25è aniversari de Plataforma Educativa.

Cinemes Òscar de Girona, moments abans de la projecció del documental Calidoscopi d’afectes