Bicicletas sin Fronteras - bicicletes per l'educació a Senegal - Novetats - Participació - Sensibilitazació

Castell-Platja d’Aro amb Bicicletes per l’Educació al Senegal

El passat dilluns 9 de juliol, la Fundació Utopia-BsF amb la col·laboració de l’Ajuntament Castell-Platja d’Aro, va dur a terme una activitat amb els i les joves del Casal d’estiu del municipi, 14 joves i 3 monitors, i que s’emmarca dins del projecte Bicicletes per l’Educació al Senegal.

La primera part de l’activitat va consistir en una presentació del projecte a Senegal: les persones assistents van poder conèixer una mica la realitat i l’educació a Senegal, remarcant el dret a l’educació i es van presentar els beneficis que ha reportat el projecte.

La segona part, va estar dirigida a la participació directa dels i les joves que durant dues hores, van poder realitzar un taller de mecànica de bicicletes on van aprendre com muntar i desmuntar una bicicleta, arreglar una roda punxada o instal·lar els pedals, entre d’altres. El taller va anar estar dirigit per Claudio Albornoz, professional expert en mecànica de bicicletes i col·laborador del projecte.

Paral·lelament a l’activitat, i  gràcies a la col·laboració dels monitors/es, es va dur a terme,una recollida de bicicletes de segona mà, on la ciutadania del municipi va donar al projecte 5 bicicletes que seran enviades al Senegal.

Des de Fundació Utopia-Bsf, volem agrair als monitors i monitores del Casal d’estiu i a l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro la seva col·laboració en aquest projecte, i a totes les persones que durant la jornada van participar-hi.