Activitats - Formació

Incuba Dones Barcelona inaugura la seva primera edició a Catalunya

Incuba Dones Barcelona celebra la inauguració de la seva primera edició el dimecres 15 de març a les 10 del matí. L’equip del projecte convida a tothom que estigui interessat a venir a les instal·lacions del C/ Salvador Espriu n 85 de Barcelona a conèixer més detalls de la formació que es durà terme, com són, per exemple, els objectius i també el pla formatiu que s’implementarà.

Les persones que assisteixin també podran conèixer els detalls d’altres projectes d’Incuba que s’han dut a terme a països de l’Amèrica Llatina i també a l’Àfrica. Totes aquestes iniciatives han servit per manifestar el gran potencial intrínsec d’aquest projecte emprenedor que lluita per la inclusió sociolaboral de la dona i que afavoreix l’enfortiment del teixit comunitari i la cohesió social en pro de la convivència i la pau social. A més, l’equip de treball d’Incuba estarà present durant la inauguració juntament amb altes entitats socials afins a la mateixa causa.

Incuba Dones Barcelona finalitzarà l’acte amb un “pica-pica” que servirà perquè els assistents puguin conèixer les primeres participants d’aquest projecte i compartir les seves idees i Pla d’Empresa, un espai que servirà per intercanviar experiències i coneixements.

Si voleu assistir al acte podeu confirmar la vostra assistència enviant un correu a incubabcn@plataformaeducativa.org o al telèfon de contacte 93 224 25 96.

Per a més informació sobre Incuba Dones Barcelona podeu consultar la seva pàgina web aquí.

Comptem amb la vostra presència!