desenvolupamnet - Fundación Utopía - General - Novetats

EFCI Dones Guatemala

EFCI Dones Guatemala o com un projecte de cooperació amb el desenvolupament pot canviar de cap a peus una comunitat.

Fundació Utopia. Girona. Fa 7 anys no imaginàvem que el fet de portar una formació en emprenedoria i apoderament femení a un municipi indígena de caire Rural de Guatemala, seria un motor de canvi social i econòmic per tot el poble.

I així està essent i esperem que encara ho sigui més durant els propers anys.

Ja són més de 3oo les dones que els últims anys s’han format a la escola EFCi de creativitat i innovació, conduida per l’organització Guatemalenca Swan Tinamit. Les dones formades han estat un puntal per a les seves famílies, han canviat la realitat de la seva vida i del seu voltant a través de la creació de projectes vitals i comunitaris que canvien la realitat imposada. A part, es fa veure com a colectiu femení minoritzat, pel sol fet de ser dona, indígena i d’escàs poder adquisitiu.

Les dones formades han estat un puntal per a les seves famílies

EFCI dones continuarà un any més apostant per les dones i els seus talents i ho farà a través de la cooperació internacional. La Fundació Utopia aposta des dels seu inici per la Cultura i l’educació com a motor de desenvolupament integral i un any més ens porta els resultats obtinguts en els projectes que col.labora i impulsa a través de la seva memòria i la seva web.

Elles han canviat la realitat de la seva vida i del seu voltant a través de la creació de projectes vitals i comunitaris

Pots seguir-nos a www.fundacioutopia.org