nahual 2020
, , , , ,

El projecte Nahual 2020 comença a fer les primeres passes

Girona és una ciutat amb una realitat pluricultural en la que el projecte Nahual 2020 viurà una experiència única. Valorem aquesta experiència com a exitosa ja des del seu inici. I ho fem fer diversos motius: a aquesta convocatòria s’hi van postular moltes persones joves amb diverses experiències alliçonadores, i s’ha pogut portar a terme tot i les restriccions, incerteses i dificultats provocades per la Covid-19.

nahual 2020

Magdalena Herlinda Coj Och, d’EFCI – Dones de Nahualá, Guatemala; és la nova protagonista beneficiada pel projecte Nahual 2020. Magdalena forma part d’un projecte dedicat a l’empoderament de les dones de la seva localitat.

En la seva arribada a Girona la van rebre voluntaris d’Accionat i personal de la Fundació Utopia, que són les responsables del projecte.

L’experiència Nahual ha deixat petjades a les vides de les persones que han participat del projecte, i enguany busquem que tothom, amb les seves pròpies habilitats, coneixements i experiències aportin a l’intercanvi, amb molt ímpetu i dinamisme als grups, organitzacions i centres cívics de la ciutat que hi participen.

Estem encantats que la Magdalena formi part d’aquesta experiència, així com ho han fet les seves predecessores.