Igualtat - Novetats - Pla d'Igualtat d'oportunitats

Els plans d’igualtat de les entitats en xarxa Plataforma Educativa

La Comissió d’Igualtat vol compartir amb vosaltres una bona notícia. La feina feta durant el darrer any s’evidencia en els resultats que us anunciem: totes les entitats de la xarxa ja disposen d’un Pla d’Igualtat aprovat, vigent i executant-se.

Tot i no ser obligatori per llei per a algunes de les entitats, l’aprovació d’aquests Plans són el reflex del compromís de l’organització amb el valor de la igualtat de gènere. I és que, finalment, el Pla d’Igualtat no deixa de ser una eina al servei de la missió de totes i cadascuna de les entitats: una estratègia planificada d’actuacions concretes per convertir-les en agents responsables i dinamitzadors d’aquest compromís en el seu entorn.

Actualment s’està treballant per fer un salt qualitatiu en relació als Plans, coordinadament amb la Generalitat de Catalunya, per tal de poder-los fer complir amb els estàndards de qualitat que marca el Registre Públic de Plans d’Igualtat.

Des d’aquí felicitem a la Fundació Astres per ser la primera entitat amb el Pla registrat, esperem poder-vos comunicar en breus que la resta d’entitats han superat aquest procés!