Fundació FASI - Novetats

FASI inicia la seva vinculació al grup d’entitats d’economia social Plataforma Educativa

Plataforma Educativa segueix unint entitats. Des de gener de 2021 la Fundació Acció Social Infància (FASI) s’ha adherit a la xarxa d’organitzacions que formen Plataforma Educativa. Amb la incorporació de FASI ja són 10 les entitats que conformen Plataforma Educativa (7 Fundacions, 1 empresa inserció, 1 cooperativa i 1 Associació).

FASI és una organització del sector dels serveis a les persones amb vocació d’impulsar, per mitjà de la intervenció familiar, projectes innovadors en l’atenció a la infància en risc de Catalunya. Es va constituir l’octubre del 2009 fruit de la col·laboració entre el Sector Públic, el Sector Privat i el Tercer Sector, alineant-se en el disseny i gestió de nous equipaments i serveis orientats a la infància i la família, des d’una òptica de gestió eficient i potenciant criteris d’innovació. Està present a la demarcació de Girona, Barcelona, Terres de l’Ebre i Lleida, amb una plantilla de prop de 200 persones treballadores que desenvolupen la seva tasca principalment als serveis de Cases d’Infants i als Serveis Integració en Família Extensa.

Ens il·lusiona poder incorporar el talent i la professionalitat d’aquesta entitat i les persones que la integren amb el bagatge de la resta que conformen Plataforma Educativa. Junts seguirem reconeixent persones i generant oportunitats.