Fundación Utopía - Novetats

Fundació Utopia BsF a la Fira de Contractació Pública: Cercant nous vincles al territori barceloní

Les companyes de Fundació Utopia van estar presents a la Fira de Contractació pública de Barcelona la setmana passada. Ens expliquen com va ser el seu dia i quines impressions es van emportar.

El passat 20 de novembre al Centre Internacional de Convencions de Barcelona (CCIB) es va dur a terme la Fira de Contractació pública sostenible, transparent i accessible, amb la col·laboració de PIMEC, a la qual va assistir Fundació Utopia-BSF amb l’objectiu de cercar noves aliances i vincles a territori barceloní.

Entre els diversos estands que hi havia, Utopia-BSF, va destinar els seus esforços a l’estand de Serveis Socials i Serveis a les Persones, demanant informació i procurant noves aliances en relació a temàtiques com la recerca de feina, la formació estable, l’assessorament empresarial o la inserció laboral. Aquest interés ve suscitat arrel dels i les participants que formen part dels nostres projectes a Barcelona, fent una especial incidència al projecte INCUBA DONES BCN, un projecte social d’emprenedoria femenina. Amb aquest objectiu es varen mantenir diferents reunions amb els tècnics de Barcelona Activa, els quals ens van atendre molt cordialment.

Des de la nostra entitat, volem agrair als organitzadors i col·laboradors d’aquesta incitativa l’oportunitat que brindaran les entitats socials per obrir nous horitzons al món social i empresarial d’Economia Social i Solidària (ESS).

Continuarem treballant a territori barceloní per donar continuïtat a les iniciatives socials i de millora del benestar de tota la població.