desenvolupamnet - General - Novetats

Fundació Utopia BsF anuncia els participants del projecte Nahual 2018

En breu començarà una nova edició del projecte Nahual. Això vol dir que a Fundació Utopia BsF estan contents de poder-vos avançar els noms de les persones participants d’enguany: Són l’Alma i en Gerardo, dos nous facilitadors originaris de Guatemala (de Chimaltenango i  Sololá, respectivament).

Tots dos son mestres en Educació Primària i promotors d’accions vinculades a la transformació social en pro de la construcció de una ciutadania creativa  implicada en el canvi a Guatemala. Ells ens ho explicaran millor quan arribin! -Ens explica la Lilian Canté, membre de Fundació Utopia BsF.

Els rebran a la seu de Plataforma Educativa a Girona el proper 17 de setembre,  i es donarà per inaugurada aquesta nova experiència de cooperació entre professionals amb realitats socials i maneres d’abordar-les tan diferents.

Per 11è any consecutiu, la Fundació Utopia-BsF i Plataforma Educativa desenvolupen el projecte Nahual, una iniciativa que facilita l’estada a Catalunya durant 3 mesos a professionals guatemalencs formats en Facilitació de Processos de Creativitat i Innovació i fomentar un intercanvi professional i personal amb els professionals socials i comunitaris catalans.

Les persones becades d’aquest 11è Nahual, faran una estada de tres mesos, de setembre a desembre de 2018, durant la qual, realitzaran diverses activitats i tallers basats la creativitat i la innovació social  en diferents Centres Cívics de la ciutat Girona i del municipi de Salt, així com en altres equipaments de titularitat pública d’aquestes localitats.

Us deixem amb el vídeo que van gravar les participants anteriors en què explicaven la seva experiència i aconsellen als nahuals de futur, que a data d’avui ja són els nahuals del nostre present. Els esperem!

El projecte Nahual és un projecte consolidat i de prestigi a Girona i a Salt, que compta amb la col·laboració de l’Ajuntament de Girona