, , , , , , ,

Participem al programa Garantia Juvenil ’20

El grup Plataforma Educativa participarà en la nova convocactòria del programa Garantia Juvenil a través de 5 de les seves entitats membres (enguany hi participen Fundació Astres, Fundació Resilis, Fundació Gentis, Fundació Infància i Família i Fundació Utopia) i que permetrà la contractació en pràctiques de persones joves menors de 30 anys beneficiàries del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

Aquest programa, finançat per Fons Europeus i que compta amb la mediació i participació de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), permetrà a un total de 18 joves, sense experiència o amb poca experiència laboral, incorporar-se durant 6 mesos en llocs de treball relacionats amb la seva formació dels serveis i/o projectes d’aquestes entitats i poder adquirir les seves primeres experiències laborals i aportar la seva il·lusió i energia així com noves mirades i solucions en el funcionament d’aquests.

Benvingudes i Benvinguts!