, , , , , , , , , ,

En breu iniciem nova edició del programa Garantia Juvenil

Aquest 2021, seran 8 les entitats del grup Plataforma Educativa que participaran a la nova convocatòria programa Garantia Juvenil. Concretament hi participaran Fundació Astres, Fundació Resilis, Fundació Gentis, Fundació Infància i Família, Fundació Utopia, Fundació Acció Social Infància (FASI), Fundació el 7 d’Astres i Idària Cooperativa sccl).

Aquesta iniciativa, finançada pel Fons social europeu de la Unió Europea i que compta amb la mediació i participació de la Generalitat de Catalunya, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), és una iniciativa europea d’ocupació per reduir l’atur juvenil que permetrà la contractació durant 6 mesos d’un total de 28 joves, en llocs de treball relacionats amb la seva formació dels serveis i/o projectes de les entitats i poder adquirir experiència laboral i aportar la seva il·lusió i empemta així com noves mirades i solucions en el funcionament d’aquests.

Benvingudes i Benvinguts!