Activitats - Formació - Fundació Gentis - Participació

Gentis apadrina la nova promoció de graduats de la URV Terres de l’Ebre

El campus Terres de l’Ebre de la URV va celebrar el passat divendres 16 de juny l’acte acadèmic de cloenda del curs 2016-2017, en el qual es van lliurar les orles als 160 nous graduats de les promocions 2013-17. Del total, 33 són estudiants del grau d’Educació Infantil; 35, d’Educació Primària; 29, d’Administració i Direcció d’Empreses; i 63, d’Infermeria.

L’acte, que es va celebrar al recinte exterior de la seu universitària, va comptar amb la presència del director del campus Terres de l’Ebre, Azael Fabregat, el degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antonio Terceño; la degana de la Facultat d’Infermeria, Roser Ricomà; i el responsable dels graus d’Educació Infantil i Primària al campus ebrenc, Josep Holgado, que va intervenir en representació de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia.
També va intervenir la regidora de Cultura de l’Ajuntament de Tortosa, Dolors Queralt; i la directora territorial a les Terres de l’Ebre del centre de noves oportunitats de la Fundació Gentis, Sònia Tomàs. La Fundació Gentis ha estat l’encarregada d’apadrinar aquesta nova promoció de graduats, dels quatre graus que s’imparteixen al campus ebrenc i es que apadrinar aquests alumnes universitaris és la projecció d’uns valors que apliquem als joves de Noves Oportunitats i que volem desitjar a la promoció.