General

Gentis promourà la inserció laboral a Cambrils

Gentis Cambrils

La Fundació Gentis i l’Ajuntament de Cambrils han signat un conveni de col·laboració per desenvolupar el Programa de Mesures Actives d’Inserció laboral per a persones destinatàries de la Renda Garantida de Ciutadania (MAIS).

Gentis Cambrils

El consistori ha cedit un espai a l’Ateneu Juvenil i Centre de Formació l’Estudi per tal que Gentis pugui disposar d’un punt d’atenció del programa MAIS per atendre a persones participants de Cambrils i rodalies, que vindran derivades del Servei d’Ocupació de Catalunya, a través de l’Oficina de Treball de Cambrils.

Aquest punt d’atenció, ubicat a la 3a planta de l’edifici Ateneu, va començar a realitzar atencions individualitzades el passat 12 de juliol. L’horari d’atenció és els dilluns i dimecres de 8 a 15 hores. També es preveu la realització de sessions grupals d’orientació.

El conveni té una vigència coincident amb el període d’execució de les funcions subvencionades, que finalitzen el 30 d’abril del 2022, i serà prorrogable fins a un màxim de 4 anualitats en el cas de noves convocatòries del Programa per part del Servei d’Ocupació de Catalunya de les que resulti beneficiària la Fundació i sempre que siguin destinataris finals de les accions la ciutadania de Cambrils.