Novetats

Incuba Dones Barcelona 2018 atura màquines per vacances d’estiu

Les participants treballaran individualment el seu projecte durant aquest mes de juliol

“Incuba vol ser un referent de formació en emprenedoria personal, basada en el valors de l’Economia Social i Solidària convertint somnis i il·lusions en realitats sostenibles”El 28 de Juny va ser l’últim dia del curs abans de l’aturada per vacances del Projecte Incuba Dones Barcelona 2018, un projecte finançat per l’Ajuntament de Barcelona en la seva línia d’Economia Social  i Solidària.

La cloenda del projecte es va vehicula a través de la xerrada realitzada per la tècnica formativa de Coopolis (Ateneu Cooperatiu de Barcelona ).

Durant el Juliol, les dones participants treballaran activament amb l’orientadora laboral de la Fundació Utopia-BSF, Mònica López, que de manera individualitzada les ajudarà a aterrar les seves idees de negoci, a través de tutories. D’aquesta manera, cada una de les participants podran veure reflectit el seu Pla d’empresa o Projecte Personal Emprenedor sobre el paper  i faran realitat les seves aspiracions laborals i personals.

Les idees de les participants en aquest projecte són variades i molt innovadores, des de dissenys de joies amb marca pròpia, medicina xinesa aplicada a les necessitats occidentals o cura de la gent gran d’una manera propera i creativa.

Des de l’entitat es recolza a les dones emprenedores d’Incuba, que tot i els reptes personals als que han d’afrontar, s’apoderen i treballen per millorar la seva qualitat de vida, la d’elles i les seves famílies.

Val a dir que la majoria són mares i caps de família, i no han trobat en el mercat laboral tradicional una sortida efectiva a la seva situació social i econòmica. Incuba vol ser un referent de formació en emprenedoria personal, basada en el valors de l’Economia Social i Solidària, convertint somnis i il·lusions en realitats sostenibles.