Novetats

Incuba Dones Barcelona a la sessió informativa de la SECOT

El passat 20 de setembre les participants del projecte INCUBA DONES BCN de Fundació Utopia-BSF, assistiren a la sessió formativa de 3 hores de durada impartida per SECOT (Voluntariat Sènior d’Assessorament Empresarial).

Els voluntaris de SECOT, compten amb una àmplia experiència professional en el món empresarial i de l’emprenedoria, que posaren a disposició de les nostres participants d’una manera individualitzada i adaptada a la naturalesa de cada pla emprenedor, així com de les habilitats i capacitades de cadascuna de les participants.

Les dones INCUBA asseguren que la sessió va ser molt profitosa i il·luminadora en relació a perfilar  dels seus projectes d’emprenedoria.

Des d’INCUBA DONES BCN i Des de la Fundació Utopia-BSF volem agrair a SECOT  la seva disponibilitat i presència a les aules i a l’Ajuntament de Barcelona i a la Diputació de Barcelona per confiar en aquesta iniciativa d’emprenedoria femenina. Gràcies!