Fundación Utopía - Incuba Dones - Novetats

Incuba Dones BCN – treballant en la construcció dels seus plans vitals i projectes emprenedors 4a edició 2020 -2021

incuba

L’edició 2020-2021  ha sigut una oportunitat per adaptar la nostra metodologia a les necessitats de les participants, sempre tenint en compte les mesures sanitàries a què obliga la pandèmia. Hem habilitat una sala de formació per a les sessions online, hem incentivat l’ús de la plataforma Zoom per fer formació, i des de la qual hem pogut programar i realitzar moltes de les tutories individuals i de seguiment dels avenços en la construcció dels seus plans vitals i d’emprenedoria. També ens hem valgut de l’ús de WhatsApp com una eina més per la seva formació, donant-li la oportunitat de conèixer noves funcions.

incuba

Tot això complementat amb la formació presencial amb els nostres grup de professionals formadors que col·laboren en aquesta edició. Sumant així a la comunitat d’aprenentatge continguts com Màrqueting, Equitat de Gènere, Recerca de finançament, entre altres que aporten als coneixements personals i col·lectius que enforteixen les capacitats de cadascuna de les participants per portat a terme la seva idea emprenedora.