Novetats

La nostra diada de l’Acció Social, emotiva com mai

Un dia per recordar! El 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi i també Els premis d’acció social de Fundació Plataforma Educativa. Va ser una jornada tan concorreguda com emotiva.
Òscar Camps, fundador de Proactiva Open Arms, va ser el guardonat en categoria de corresponsabilitat ciutadana i Mar Sabé, responsable de comunicació de l’Open Arms, va dedicar unes punyents i interpel·ladores paraules de la realitat amb la que brega la seva gent.
Així mateix, el públic que ens va acompanyar també va vibrar amb els testimonis dels dos projectes guanyadors en categories d’emprenedoria i innovació social: Fembolcall, empresa dedicada a víctimes de violència de gènere i Voluntar ICS, que se centra en la mobilització tan necessària del voluntariat a Terres de l’Ebre.
L’Associació Voluntàrics està integrada bàsicament per treballadors jubilats de l’ ICS. Impulsada des de l’ Àmbit Barcelona ciutat espera créixer i consolidar-se els anys vinents amb la intenció de promoure el voluntariat social en l’ àmbit de la salut.
Josep Bécares, amb el nom artístic de Fina, va ser l’encarregat d’amenitzar la vetllada amb la seva música, encomanadissa i participativa. Vam acabar l’acte brindant al pati interior de la Fontana d’Or (l’emblemàtic edifici que acull el CaixaFòrum de Girona) i degustant un tast de les melmelades de Can Moragues. En definitiva: Vam acabar en dolç un dia que per si sol ja ho és!

Gràcies a tot l’equip que fa possible aquests premis, a tothom que va dedicar un trocet de la diada a acompanyar-nos durant la celebració i a tos els projectes que han pres part d’aquesta 7ena convocatòria tan especial (tan especial perquè, a més, aquest any Plataforma Educativa compleix 25 anys!)

Fins l’any vinent: força i salut a l’acció social!