La Participació a Plataforma Educativa

A Plataforma Educativa creiem en la participació i l’hem convertit en eix de dinamització, creativitat i d’enriquiment del nostre model de governança tant en els propis serveis de cada entitat, com en el funcionament del Grup PE.

Volem donar veu i vot a totes les persones que conformen i creen el Grup PE: professionals, persones ateses, infants i joves atesos, persones voluntàries, col·laboradors… i que  totes juntes aportin el seu granet de sorra per millorar cada dia en la governança.

Però no ho han de fer soles:

Plataforma Educativa ha creat el Grup Motor de Participació, per incentivar, acompanyar, dinamitzar i promoure aquesta participació.

Es tracta d’un grup format per persones representants de cada servei, i que s’encarrega de promoure la Cultura Participativa des dels propis serveis i projectes de les entitats així com establir dinàmiques, mecanismes i eines per assegurar la plena participació.

Si voleu conèixer un xic més de l’acció del grup Motor i de la Participació no us perdeu aquest vídeo: https://youtu.be/D2GH6IhbKq8