Mentoria - Sapere Aude

La seu de Plataforma Educativa acull entrevistes amb els mentors del projecte Sapere Aude

Les trobades serviran per recollir les valoracions dels mentors fins a dia d’avui

“L’impacte social del projecte és més important del què havíem imaginat”

La seu de Plataforma Educativa a Girona ha acollit durant els dies 10 i 11 de maig un seguit de trobades individuals dels mentors del projecte Sapere Aude que serviran per posar sobre la taula les valoracions finals del projecte fins a dia d’avui.

Marta Garcia, membre de l’equip tècnic del projecte i qui ha realitzat les entrevistes, ens explica que els mentors destaquen l’impacte que ha tingut sobre ells el projecte. “D’entrada, ens plantejàvem que fos beneficiós pels nois/es  però  també el fet que també ho sigui pels mentors, ens fa pensar que l’impacte social del projecte és més important del què havíem imaginat. A més, els mentors han gaudit amb el projecte i s’han sentit útils, la majoria vol continuar l’any vinent”.

“La voluntat de tothom perquè la cosa rutlli ha estat una gran fortalesa per superar entrebancs en la mentoria”

D’altra banda, Marta Garcia posa també sobre la taula les dificultats que han anat sorgint durant els darrers mesos. I és que  “No tot són flors i violes, les relacions passen per moments de crisi o tensió… però la voluntat de tothom (personal dels CRAE, mentors, nois/es,… ) perquè la cosa rutlli ha estat una gran fortalesa per superar entrebancs i tirar la mentoria endavant”

Com sabeu, el projecte Sapere Aude és un projecte finançat per la unió europea, en el marc dels projectes Erasmus + que compta amb la participació de 5 països (Austria, Alemanya, França, Croàcia i Espanya) i Fundació Plataforma Educativa és l’organització responsable de la coordinació del seu desenvolupament global.