Novetats - Recursos Humans

Plataforma Educativa a la Fira d’Ocupació TreballemGi de Blanes

Les companyes Mouna Belayachi  i Ximena Ospina avui estan a Blanes, que acull la Fira d’ocupació  Treballem Gi amb un stand on rebran els/les joves candidats/es i interessats/des en els diferents serveis que presten les entitats de la xarxa.

La fira ha comptat amb la participació de 40 empreses i entitats i gairebé 500 joves.

Entre els objectius de TreballemGi hi ha el d’ impulsar la inserció laboral, estimular les empreses i entitats locals amb la finalitat d’inserir i orientar els joves sobre com cercar i assolir feina, i informar les empreses dels ajuts a la contractació.

TreballemGi vol relacionar els joves amb el teixit empresarial i experts en orientació ocupacional amb les finalitats de millorar l’ocupabilitat dels joves amb tallers pràctics de millora de currículum i marca personal. Posar en contacte a les empreses participants amb els perfils que solen contractar i, finalment, informar de la realització de programes especialitzats de formació amb sortides laborals.