Innovació Social - Internacionalització - Novetats - Participació

Plataforma Educativa participa a la 1a conferència mundial de treball amb suport

Del 14 al 16 de juny, es va celebrar a Belfast la 1a Conferència Mundial de Treball amb Suport ‘ Employment for All, organitzada per EASPD (European Association of Service Providers for persons with Disabilities) entitat que engloba més de 15.000 entitats de suport a persones amb discapacitat d’arreu d’Europa i de la que Plataforma Educativa en forma part, EUSE (European Union of Suported Employment) i l’entitat irlandesa NIUSE (Northern Ireland Union of Supported Employment).

Les conferències van comptar amb la participació de Plataforma Educativa, concretament hi van assistir la Marta Cid, directora executiva, i la Irene Kopetz, responsable de l’àrea d’internacionalització, qui juntament amb representants de les entitats gironines Grup Fundació Ramon Noguera i Fundació Tutelar de les comarques gironines van realitzar una de les ponències, presentant el model de treball protegit català amb els seus reptes i potencialitats. Els continguts exposats van ser seguits amb interès i van gaudir d’una molt bona rebuda.