Fundació Gentis - Novetats

Projecte Arrela’t, mentoria en clau esportiva per a la inclusió social

Aquesta última setmana de novembre s’ha presentat a Amposta el projecte Arrela’t, liderat per la Fundació Gentis i que compta, a Terres de l’Ebre, amb diferents agents claus que hi col·laboren.

Arrela’t és un projecte que neix de la necessitat d’acompanyar persones joves d’entre 12 i 16 anys, en risc d’exclusió social, a través d’itineraris de mentoria, en la pràctica esportiva a diferents clubs i entitats esportives d’Amposta. Els objectius principals d’aquest projecte són la inclusió social i comunitària i la millora de les competències transversals i emocionals de les persones joves mentorades.

Una de les fortaleses d’aquest projecte és la participació de diferents agents clau sense els quals la seva execució no seria possible: l’Ajuntament d’Amposta, derivador, a través de serveis socials de les quinze persones joves participants i contacte amb els diferents clubs esportius de la ciutat; la URV i EUSES, facilitadores de les persones mentores; el Centre de Tecnificació Esportiva de Terres de l’Ebre, amb esportistes d’elit que apadrinen el projecte i REMSA, que ha fet de l’Arrela’t el seu projecte social finançant els itineraris de les persones participants.