Activitats - Novetats - Sensibilitazació

Recollida de bicicletes i taller a Castell Platja-d’Aro

El projecte de Bicicletes per l’Educació al Senegal de Fundació Utopia-BsF realitzarà una activitat formativa i participativa a Castell Platja d’Aro.

L’activitat consistirà a realitzar un taller de dues hores sobre reparació i manteniment de bicicletes als joves que formen part del Casal d’estiu. Així, mateix es realitzarà una recollida de bicicletes de muntanya que es troben en bones condicions i que les seves rodes siguin de 26 polzades amb l’objectiu de posar-les a disposició de l’alumnat de l’Institut de Palmarin i de l’Institut de Fimela, al Senegal, els quals recorren diàriament entre 4 i 10 quilòmetres diaris per arribar a l’escola, dificultant l’èxit escolar i agreujant els casos de deserció i absentisme escolar, entre d’altres.

el taller de reparació tindrà lloc el dilluns 9 de juliol de 2018 al Palau d’Esports i Congressos del municipi situat a Plaça Europa en horari de 10 a 12. Per la seva part, la recollida de bicicletes estarà vigent des d’avui fins el dia 9 de juliol a les 12h. al mateix Palau d’Esports, al punt d’informació juvenil.

Des de la nostra fundació agraïm la col·laboració de l’Ajuntament de Castell Platja d’Aro en aquesta iniciativa de cooperació al desenvolupament.