EASPD - Novetats

Tecnologia i digitalització en el sector de l’atenció social

L’impacte en l’educació, l’ocupació i la vida independent

CaixaFòrum Barcelona (avinguda de Francesc Ferrer i Guàrdia 6-8), ??4-5 d’octubre de 2018.

Més de 200 participants assistiran el dies 4 i 5 d’octubre a la conferència que oferirà EASPD a la ciutat de Barcelona. L’acte,  que comptarà amb la intervenció de Chakir el Homrani, conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, pretén explorar com la tecnologia i les solucions digitals afecten el sector de l’atenció social i donarà als participants una visió de les pràctiques prometedores disponibles.

Fundació Plataforma Educativa juntament amb altres entitat com ara Fundació Tutelar, Som Fundació, Fundació Ramon Noguera o CETIP, han coordinat la organització de l’esdeveniment que reunirà actors clau, inclosos els proveïdors de serveis per a persones amb discapacitat, proveïdors de negocis tecnològics, autoritats públiques i organitzacions de persones amb discapacitat. A més, la conferència també facilitarà els debats sobre els factors clau en el disseny i l’adopció de productes i serveis tecnològics centrats en la persona.

Finalment, també s’ oferirà als participants una exposició de les principals barreres i obstacles que cal superar per a un desplegament complet de la tecnologia en serveis d’atenció i suport, així com una visió general dels marcs legals i ètics que faciliten l’ús de tecnologia centrada en la persona en el sector.

Debats sobre serveis de tecnologia, discapacitat i atenció social, l’impacte de la tecnologia en l’atenció social o l’exploració de marcs legals i ètics seran alguns dels eixos d’aquesta conferència que, a més comptarà amb diversos tallers que vehicularan entorn dels pròxims passos cap a la inclusió digital, l’aplicació de la tecnologia a la prestació del servei, entre altres.

A més de la conferència, els participants podran atendre una cena de gala, grups d’interès i reunions de comissions permanents i en la Assemblea General que només estarà obert als membres de EASPD (6 d’octubre).

Aquesta semana és l’última que teniu per inscriure-us-hi! No deixeu passar aquesta oportunitat!

Inscripcions aquí

Podeu consutar el programa complet aquí