Fundación Utopía - Novetats - Sensibilitazació

Utopia BsF amb el Dia Universal de la Infància

“Es va posar un especial èmfasi en el dret a l’accés a l’educació i altres valors socials com són el treball en equip, la cooperació i la solidaritat”

El passat dissabte 17/11/18, Fundació Utopia-Bicicletes Sense Fronteres va assistir a l’esdeveniment organitzat per l’Ajuntament de Castell Platja d’Aro, per celebrar el Dia Universal de la Infància (20/11/1989, data en la qual s’aprovà la Declaració dels Drets dels infants).

La jornada estava oberta a la ciutadania en general, tot i que es va posar un especial èmfasi en els menors de 12 anys.

La festa de commemoració es va dur a terme al Pavelló Municipal d’Esports de Platja d’Aro, en una jornada lúdica i educativa on diverses entitats socials del territori oferien informació i dinàmiques sobre els seus projectes.

Fundació Utopia-Bicicletes Sense Fronteres va presentar el projecte Bicicletes per l’Educació al Senegal, a través d’una dinàmica de mecànica de bicicletes que va ser dinamitzada pel voluntari Claudio Albornoz. Durant tota la jornada es va posar un especial èmfasi en el dret a l’accés a l’educació i altres valors socials com són el treball en equip, la cooperació i la solidaritat.

Des de la nostra entitat volem agrair a l’Ajuntament Castell Platja d’Aro per donar suport a la nostra iniciativa senegalesa.

Així mateix, volem remarcar la bona organització i coordinació de les persones encarregades de la logística. Gràcies pel vostre esforç, esperem que ens tornem a veure el pròxim any!